توسعه گردشگري ايلام با شناسايي بازارهاي هدف داخلي

سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان ايلام در گفت‌و‌گو با ميراث‌آريا(chtn) اظهار داشت: ايجاد ارتباط ميان استان ايلام به عنوان مقصد گردشگري و ساير نقاط کشور به مبدا گردشگري از اهداف ستاد تسهيلات سفرهاي استان در نوروز 91 بود.

«علي قاسم‌پور» با اشاره به شناسايي نوع تقاضاي مسافران و گردشگران ورودي به استان گفت: با شناسايي علاقه‌ و نيازمندي‌‌هاي مسافران و گردشگران نوروزي درصدد جذب گردشگر و توسعه اين صنعت در سال 91 هستيم.

وي خاطرنشان کرد: ايجاد زمينه‌هاي دسترسي آسان مسافران و گردشگران ورودي و خروجي استان به جاذبه‌هاي گردشگري، هدايت گردشگران نوروزي به سوي جاذبه‌هاي اوليه و شاخص استان و در صورت لزوم جاذبه‌هاي ثانويه و مکمل، تبليغات نظام‌مند براي جذب تورهاي سازمان‌يافته به ‌ويژه ارزان‌قيمت از اهداف ستاد در نوروز 91 به شمار مي‌رود.

قاسم‌پور گفت: از ديگر سياست‌هاي ستاد مي‌توان به برپايي نمايشگاه‌هاي متنوع با هدف گسترش سفرهاي استاني، نظارت و کنترل واحدهاي اقامتي و پذيرايي به منظور افزايش سطح کيفيت خدمات گردشگري، جمع‌آوري و ساماندهي آمار مسافران ورودي به استان براي پيش‌بيني خدمات مورد نياز مسافران در سال آتي و افزايش ميزان رضايت‌مندي مسافران با توجه به کنترل نرخ اغذيه در نوروز اشاره کرد.
ص/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391012218